Intimissimi

04.03.2018

THE MAGNETIC IRINA SHAYK FOR THE NEW INTIMISSIMI CAMPAIGN
DEDICATED TO THE SILK collection

 
 
The supermodel Irina Shayk is the star of the new campaign dedicated to SILK collection.
After Wool-Silk and Ultralight Cashmere, we’ll now see the top model and brand muse in a new series of images interpreting the new SILK collection of Intimissimi.

Must-haves pieces to wear indoors and outdoors, aligned with the easy-going leisurewear trend, both refined and essential.
In addition to the silk pyjamas, the key pieces will be the oversize shirt, the joggers that perfectly update the sporty-chic look, just like the black sweatshirt to be worn with long tank tops. Everything is strictly made of silk.

Light, fresh and modern, a pastel-toned background and Shayk’s magnetic beauty distinguish the iconic images of this new campaign.

Über Intimissimi
Nach ihrer Einführung im Jahre 1996 hat sich die Marke Intimissimi mit ihrem einfachen, ra­ nierten und typisch italienischen Stil auf dem Markt für Damen- und Herrenunterwäsche durchgesetzt. Die Marke ist romantisch, weil sie Fantasie und Gefühle anregt, sie ist sinnlich, weil sie die Reize betont, und sie ist natürlich, weil sie zierlich, elegant, nahe am Menschen und modern ist. Heute verfügt die Marke über ein Vertriebsnetz, das ständig weiter expandiert: mehr als 1300 Verkaufsstellen in 29 Ländern einschliesslich Italien.


CAS 2 / Si l'option est activée dans epresspack setting mais, que c'est un ancien post

Pressekontakte

PRfact AG

Mekea Gilles
Seefeldstrasse 229
8008 Zürich
+41 43 322 01 10
mekea.gilles@prfact.ch